+48 22 733 53 00
home Strona główna / S.KO COOL SMART
S.KO COOL SMART
Niskie łączne koszty eksploatacji powodują, że naczepa furgonowa S.KO COOL jest ekonomiczna. Zapewnia maksymalne bezpieczeństwo towaru, bezpieczne przewożenie towaru z regulacją temperatury i krótki czas przeładunku na rampie. Telematyka TrailerConnect® na wyposażeniu seryjnym zapewnia przejrzystość oraz pełną dokumentację łańcucha chłodzenia.

 

Państwa korzyści

  • Skuteczne chłodzenie dzięki optymalnemu prowadzeniu powietrza
  • Telematyka TrailerConnect® do przejrzystego sterowania flotą pojazdów
  • System modułowy do indywidualnej konfiguracji pojazdów, np. do uproszczonego zabezpieczania ładunku z podłogą wielofunkcyjną, systemem podwójnych podkładów i szynami zabezpieczenia ładunku.
  • Kompleksowe rozwiązania z transportową maszyną chłodniczą S.CU i licznymi usługami w pakiecie EXECUTIVE oraz EXECUTIVE PLUS
  • Paroszczelne, odporne na zużycie i odpryski nadwozie skrzyniowe z technologią FERROPLAST® Thermo
  • Łatwe czyszczenie dzięki wannie dolnej spawanej w sposób zapobiegający przeciekaniu oraz zwartym powierzchniowo elementom montażowym zapewnia optymalną higienę w pojeździe

Pakiety wyposażenia

  • Ruch międzynarodowy: Pakiet wyposażenia TIR zapewniający większe bezpieczeństwo i komfort w międzynarodowym transporcie towarów. Dokładnie wszystko czego potrzeba, aby szybciej i z krótszym czasem oczekiwania przejść przez kontrole graniczne.
  • Wyposażenie DB: Transport łączony jest ekonomiczną alternatywną na długich odległościach. Dla zapewnienia optymalnych operacji pionowych naczepy mają krawędzie chwytne, dzięki którym możliwy jest łatwy przeładunek przy użyciu dźwigu lub układarki Reach.
  • Wyposażenie promowe: Bezpieczeństwo na morzu dzięki wyposażeniu promowemu do transportu z asekuracją i bez. Uchwyty promowe do zabezpieczenia pojazdu na promie, wyraźnie oznaczone punkty mocowania oraz zabezpieczenie przeciwwjazdowe z płozą zapewniają bezpieczeństwo i ochronę pojazdu oraz towarów.
  • Pakiet farmaceutyczny: Transportowa maszyna chłodnicza S.CU zapewnia właściwą temperaturę w trasie. Czujniki i rejestratory temperatury nadzorują i skutecznie dokumentują dane poszczególnych obszarów temperatury w pojeździe. Ściany działowe elementy montażowe z podwójnym podkładem oraz szyny zabezpieczające ładunek służą do skutecznego i bezpiecznego transportu.

RAMA I PODWOZIE


Rama MODULOS

Nadwozie furgonowe w technologii FERROPLAST® Thermo jest samonośne i sztywne. Komponenty ramy pojazdu MODULOS można łatwo wymieniać pojedynczo dzięki połączeniom sworzniowym. Ochrona antykorozyjna jest zachowana dzięki ocynkowanym częściom pojedynczym.

Podwozie ROTOS
Doskonałe właściwości jezdne dzięki seryjnemu zawieszeniu pneumatycznemu MRH (Multi-Ride-Height). Innowacyjny system wentylacji powoduje mniejszą ilość ciepła, dzięki czemu okładziny hamulcowe wytrzymują dłużej. W przypadku podwozi ROTOS® osi można opcjonalnie wyposażyć w funkcję podnoszenia. Podnośnik osi i pomoc przy ruszaniu zwiększają wydajność, bezpieczeństwo jazdy oraz trakcję, a także zmniejszają zużycie opon.
 

NADWOZIE


Drzwi boczne
Dobra alternatywna do rozładunku częściowego w przypadku transportów wielotemperaturowych ze ścianą działową. Drzwi boczne umożliwiają częściowy rozładunek oraz dostęp do poszczególnych stref chłodzenia MultiTemp.
 
Podwójny poziom
Uniwersalne i większe wykorzystanie pojazdu ze względu na system podwójnych podkładów. Idealny do towarów, których nie można układać na sobie. System umożliwia załadunek bez pozostawiania wolnego miejsca na dwóch dzielonych poziomach z płynnie regulowaną wysokością.
 

Drzwi dwuskrzydłowe
Maksymalne bezpieczeństwo i optymalna izolacja przez tylne drzwi FERROPLAST®. W zależności od warunków transportowych i wymiarów pojazdu z blokadą pojedynczą lub podwójną.

Drzwi rolowane
Dzięki izolowanej rolecie nie dochodzi już do strat czasu i chłodu, ponieważ pojazd po dojeździe do rampy może być otwierany.
 

Ochrona dynamicznej rampy
System chroni nadwozie, jeżeli pojazd uderzy w rampę. Jednocześnie zderzaki rolkowe ze stali szlachetnej kompensują zmiany wysokości pojazdu po wjechaniu wózkiem widłowym.

Kamera cofania
Kamera cofania wspomaga podczas cofania. Podczas dojeżdżania do ramp, manewrowania w wąskiej przestrzeni lub na wąskich ulicach, widoczność do tyłu zapewnia większe bezpieczeństwo oraz pozwala uniknąć uszkodzeń.
 
 
Listwa ochronna przypodłogowa
Listwa cokołowa zespawana z podłogą chroni ściany boczne przed uszkodzeniami. Działanie izolacyjne nie ulega pogorszeniu, ponieważ nie ma połączeń śrubowych lub nitowych.

Pomost załadunkowy
Z pomostem załadunkowym załadunek i rozładunek również bez rampy nie stanowi problemu. Pomost załadunkowy umożliwia bezpośredni załadunek i rozładunek.
 

TRANSPORT Z REGULOWANĄ TEMPERATURĄ


Kanał powietrza
Wydajne chłodzenie dzięki optymalnemu rozprowadzaniu powietrza. Trzy elastyczne kanały chłodzenia zapewniają żądane rozprowadzanie powietrza chłodzącego. Jeżeli stosowane są ściany działowe, można dostosować długość.

Plandeka chłodząca
Naprężona plandeka chłodząca pod dachem zapewnia równomierne rozprowadzanie powietrza chłodzącego. Plandeka chłodząca jest przystosowana do transportu MonoTemp.

Ściana cyrkulacji powietrza
Ściana cyrkulacji zapewnia ciągły obieg powietrza i jest dostępna w opcjonalnej wersji wychylnej. Wbudowane blokady powrotu optymalizują cyrkulację powietrza.
 

Transportowa maszyna chłodnicza S.CU
Transportowa maszyna chłodnicza S.CU w wersji MonoTemp i MultiTemp zapewnia optymalną ekonomiczność. Precyzyjne prowadzenie temperatury dzięki bardzo czułej regulacji, niewielkiemu zużyciu paliwa i długim okresom międzykonserwacyjnym.
 

Mobilna ściana działowa
W przypadku transportów chłodniczych należy często tworzyć w pojeździe różne strefy temperatury. Dzięki mobilnym ścianom działowym można elastycznie ustawiać klimat wnętrza.
Dodatkowe parowniki sufitowe
Dodatkowy parownik sufitowy ustala standardy dzięki swojej wydajności i kompaktowej konstrukcji. Płaska konstrukcja i niewielka szerokość zapewnia większą wysokość załadunku pod urządzeniem.
 

Kurtyna paskowa
Zmienne i przesuwane w kierunku podłużnym zasłony pasowe zapewniają większe bezpieczeństwo towarów, a jednocześnie oszczędzają energię, ponieważ podczas rozładunków częściowych zredukowana zostaje utrata chłodu podczas otwierania drzwi.
 

Drukarka termiczna
Za pomocą aplikacji beSmart lub bezpośrednio na wyświetlaczu agregatu chłodniczego transportowej maszyny chłodniczej Schmitz Cargobull S.CU można skonfigurować drukarkę termiczną oraz rozpocząć wydruk na papierze. Wgrywanie nowych funkcji i aktualizacji odbywa się szybko oraz łatwo w sposób bezprzewodowy.

Highlight: Historyczne dane temperatury z maks. 7 dni można wydrukować wstecznie w okresie do 12 miesięcy.
 

SYSTEMY WSPOMAGANIA


System zamykania drzwi i czujnik stykowy drzwi
Czujnik drzwi rozpoznaje, czy drzwi tylne są otwarte, czy zamknięte. Przy pomocy systemu zamykania drzwi można zdalnie blokować lub odblokowywać tylne drzwi przez portal TrailerConnect® lub aplikację beSmart.

Systemy ciśnienia w oponach
Układ uzupełniania ciśnienia w oponach kontroluje ciśnienie w oponach i w razie potrzeby samodzielnie je uzupełnia. Dla zapewnienia mniejszego zużycia opon i lepszych właściwości jazdy bez konieczności uzupełniania przez użytkownika.
 

Wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych
Wskaźnik zużycia sygnalizuje z wyprzedzeniem konieczność wymiany okładziny hamulcowej i zapewnia dzięki temu większe bezpieczeństwo w ruchu drogowym, pozwala uniknąć przestojów oraz wysokich kosztów następczych.

Wskaźnik paliwa z wyświetlaczem LED
Na wskaźniku zbiornika LED naczepy można zawsze wyraźnie odczytać poziom paliwa transportowej maszyny chłodniczej.
 

ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU


Belka zabezpieczająca ładunek
Towar niepaletowany może być mocowany za pomocą szyn do zabezpieczania ładunku zamocowanych w jednej płaszczyźnie. Belki zabezpieczające ładunek można zawieszać dowolnie i swobodnie wykorzystywać wnętrze.

Pasy zabezpieczające ładunek
Ładunki częściowe można mocować elastycznie za pomocą pasów zabezpieczających ładunek w pojeździe przed ślizganiem lub przewracaniem.
 

DANE TECHNICZNE

  • Długość nadwozia w św.: 13,4 / 14,7 / 16,8m
  • Szerokość nadwozia w św.(w zależności od wymogów prawnych i indywidualnej specyfikacji pojazdu): 2 460 lub 2 490mm
  • Wysokość nadwozia w św.(w zależności od wymogów prawnych i indywidualnej specyfikacji pojazdu): 2 350 - 3 050mm
  • Miejsca ustawiania palet: 33 / 36 / 41Europalety